piątek, 4 stycznia 2013

NAJLEPSZY BUX W SIECI-WYPŁACALNY I DOBRZE PŁATNY 0,10 $ ZA KLIK

Witam ! Bardzo wygodny darmowy sposob na zarobienie ! program nazywa sie PTCBANK W 1 dzien mam juz 3 dolary za 4 minuty pracy i oto link do rejestracji
http://www.ptcbank.net/?r=dorka21109
Udzial jest darmowy UWAGA SERWIS SPRAWDZONY SA DOWODY WYPLAT.
18 reklam dziennie CZASEM WIECEJ - kazdy polecony taka sama stawka minimum do wyplaty 100 $.
Możliwości PTC BANK:
# 0,10$ za kilka sekundową reklamę (6-8sekund) # + 50% z tego co zarobią polecone przez ciebie osoby
Wygląda to tak:
* Możemy obejrzeć 15 reklam dziennie co daje nam 1,5$ zysku(Raz na 24h) * Niby to nie dużo, ale zmieścisz się w 10minutach czasu dziennie. * 1,5$ x 30 dni = 45$ na miesiąc, kwota nie jest zbyt duża, ale na ulicy jej nie znajdziesz. (45$ ~ 140zł)
Co najważniejsze:
- Tutaj nie musimy nic inwestować. - Nie ma ograniczeń co do poleconych. - Możemy wypłacać co 3 tygodnie - Minimum 100$ co przy 10 poleconych zapewnia regularne wypłaty. - Wypłaty na PayPal, Payza i Payoneer.
WARTO sie zainteresowac czyms co nie stawia przed Nami ryzyka !!
Poswiecony czas to 4 min dziennie w momencie aktywnym w programie
Stary model biznesowy w nowej odslonie wyplacalnosc sprawdzana przeze mnie i mojego poleconego a do tego potwierdzona przez dwie znajome mi osoby
ZAPRASZAM Link do rejestracji darmowej !
http://www.ptcbank.net/?r=dorka21109 NIE ZASZKODZI SIE ZAPISAC I ZAROBIC SZCZEGOLNIE ZE I TAK SIEDZIMY NA KOMPUTERZE I MOZEMY TO ROBIC PRZY OKAZJI !!!
JAK TO DZIAŁA?
1. Rejestrujesz się.
2. Logujesz się.
3. Udajesz się do zakładki "View Adsę.
4. Klikasz po kolei linki i czekasz 6-8 sekund po czym klikasz SKIP i po przeniesieniu czekasz do momentu w którym pojawi się napis DONE, teraz możesz zamknąć kartę.
5. Pieniądze zostają naliczone.
6. Powtarzasz czynność.

4 komentarze:

  1. Niestety ale musze tutaj zaprotestowac. Prosze poczytac sobie komentarze na temat tego buksa.
    Zalozylem dzis konto i niestety polecilem kilku znajomym. Jednak cos mnie tknelo zeby poszukac opinii na ten temt i... Link pod spodem

    http://e-mlm.pl/forum/topic/125

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam http://www.abc-work.pl/biznes i już odmieniłam swoje życie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzbieralem 100$ i jak przyszlo do wyplaty zamkneli mi konto dziekuje bardzo za taka przyjemnosc.oszusci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polecam tę stronę, banalnie łatwo jest uzbierać swoje pierwsze 100$. Link do darmowej rejestracji: https://ptcbank.net/?r=Dawid123 Zobacz jak łatwo jest zarobić nic nie robiąc.

    OdpowiedzUsuń